tirsdag 13. mars 2012

14.15



Hei alle sammen og god formiddag! Bestemte meg for og ta en tur i leiligheten.

Skal være her i natt :-D skal møte Caro i dag også, og det gleder jeg meg veldig til!!

Ellers går det riktig vei og jeg begynner og tenke fremover og hva jeg har tenkt og bedrive tiden med, jeg har også skaffet meg en personlig trener, det blir mye jogging osv fremover tihi, men dette skjer ikke før etter utskrivelse, som er om over en måned til.

Jeg begynner og gi bloggen et litt annet fokus, et fokus på den litt mer positive biten av meg og ikke kun den pesemistiske sinna bloggeren som kan finne sted i oss alle en gang i blant.

Nå er jeg klar for en ny start på livet på en måte, starte hverdagen for fullt igjen , med masse og drive med hver dag. Dette skal bli gøy, gleder meg masse :-D

I dag var jeg og pappa en tur på eiktunet og gikk tur der, var utrolig koselig !! satte stor pris på det.

Vet dere kanskje synes bloggingen blir lite interressant om dagen, men det får så være, vil vise frem mine mange sider, og da også den positive siden, som er svært happy for at vi går en fin tid i vente.

Sitter på media rommet og snuser som fullt, pluss at jeg har sett en del på tv, og skal straks hoppe i dusjen og så skal jeg vaske litt her.

Vi snakkes mer senere