mandag 12. mars 2012

Iphone user again


Nå har jeg tatt ibruk iphone igjen og det føles skjønt :-D kan da umulig finnes noe bedre mobil? jeg har savnet iphone sånn nå at det var godt og ha den igjen.

Nå er jeg i leiligheten og har litt dårlig samvittighet fordi jeg ikke får vasket den i dag, men får ta det igjen imorgen da jeg skal tilbake hit igjen..

Skal jeg bli sånn positiv blogger igjen, har tenkt litt på det og har vært en god pose full av en stykk sinnablogger, på tide og kanskje forandre fokus?

Uansett tror jeg at jeg kommer til og blogge utifra hvordan ting er der og da, har jeg en bedre dag gidder jeg ikke fokusere på alt mulig negativ dritt, da er det og se fremover til lysere tider, sånn som i dag hvor været er helt fantastisk :-D

Og da er det og være glad da, for når sola skinner , da er det en stykk lykkelig Benny somregel.

Men nå har jeg det litt travelt, stikker bare innom for og si hei.

Vi snakkes mer senere