torsdag 15. mars 2012

Sun


Hei og god morgen :-D jeg er stup trøtt i dag, føles som jeg har en eller annen form for hangover...

Uansett skal jeg møte denne dagen med et smil, jeg mener været er helt fantastisk om dagen. Finnes ikke noe bedre enn det her :-D

Alt går i riktig retning og jeg ser frem til en fantastisk vår og ikke minst en fantastisk sommer. Dette kan bare ikke bli bedre enn det her. Selvom formen ikke er hundre prosent bra og man faktisk ligger på et sykehus man skal være på i over en måned til, så er det ting som allikevel blir bra.

Jeg kan ikke vente til den dagen jeg virkelig skal ut og starte et nytt og fantastisk liv, men nye muligheter og en hverdag full av aktiviteter.

Jeg har masse og gjøre når jeg kommer hjem, men foreløbig er det formen som må komme hundre og ti prosent på plass, og derfor trenger jeg en del hvile.

Men sykdommen min skal ikke stoppe meg i det jeg virkelig ønsker og gjør her i livet, og det tror jeg på er riktig innstilling :-D

Nå sitter jeg i sengen og skal snart ordne meg og spise frokost.

Vi snakkes mer senere :-D

Ha en fin dag alle sammen og kos dere i sola ;-)