torsdag 8. mars 2012

Begynner for fullt som blogger igjen tror jeg..

Im back on track blir det skrevet steder rundt om på nettet, ta til eksempel på blogg fronten, jeg skal ærlig innrømme at jeg var som alle andre folk, enda jeg ikke ville være som disse folkene som er som alle andre folk.. jeg ville være unik, men så må jeg nok leve med at jeg verken er av den unike sorten eller den fornuftige sorten, men jeg er mer en ufornuftig sort, en sort som er som alle andre sorter, verken unik eller en mellomting, mer tvert imot, men sånne ting kan man leve med, det tar bare tid, som med en rekke andre ting som tar tid..

nå har jeg forresten bestemt meg for at bloggingen skal fortsette med som på fulltid igjen.. det er den som gir meg mening,....




okay det var bare tull!!


Men blir man så glad da?

i think so ;-)

Sa jeg forresten at jeg sluttet brått og snuse?

Vell jeg sluttet brått etter og ha snust omtrent to bokser om dagen..

Om jeg savner det? - ingen kommentar..

Snakkes