onsdag 7. mars 2012

Flakslodd

Her er jeg og jeg kan liksågreit droppe bloggen tenker jeg.. og begynne og strikke istedet, nå skal det sies at  jeg har begynt og strikke da.. men bloggingen vil jeg ikke slutte med riktig enda, men nå er jeg tilbake i leiligheten en liten tur, skal være på sykehuset til etter påske.

Dagene er lange og lite innholdsrike, jeg kan ta meg selv i og sove eller bare sitte og stirre i tven uten og egentlig se noe som helst.. ellers har jeg blakket meg helt på blader og har blader i alle slag.. både tegneserier og mote også videre..

Så ja så har jeg vunnet 100 kr på flakslodd som jeg byttet i nye flakslodd som jeg vant 25 kr på, så med det vil si at jeg tapte ganske mye, for skulle ganske mange flaks lodd til for og vinne de 100, som jeg da tapte igjen for og så vinne 25 kr..


Da bare kastet jeg flaksloddet i ren frustrasjon og aldri mer tenkte jeg, før jeg da tok meg selv i og kjøpe et nytt ett, men der vant jeg ingenting da, og konstanterer meg med at det er veldig vanskelig og vinne noe som helst, og spesielt den ene milionen, men gøy er det og spennende er det uten tvil..

Snakkes en gang