torsdag 15. mars 2012

18.12

Hei bloggen! Nå er jeg i leiligheten og koser meg med tv og slapper av. Venter på at Hans Olav skal komme. Det blir vasking av leilighet i dag, og vi skal slippe løs Pia og Pernille så de kan bevege seg fritt ute i gangen, vi lukker alle dører og tar unna alle mulige feller, får jeg det til skal jeg ta litt bilder til dere så dere får se :-D blir gøy!

Chinchillaer trenger og bevege seg litt fritt en gang i blant, og nå som vi eier egen leilighet er det lettere, fordi denne leiligheten har dører til alle rom, så vi kan til og med lukke døren til hoved stuen, fordi den har en glass dør.

Vi omøblerte litt på Pia og Pernille for ikke mange dager siden, det som er med Chinchillaer er at de skal ikke ha mer enn 22 varmegrader, og dette ble så et stort problem, på grunn av at vi tok ned alle persjenner i stuen, men solen stekte på for det og det ble alt for varmt til tider, og det er nå liksom, så tenk på når det blir sommer. Så nå har de fått et nytt hjem i gangen, de blir skjermet for for mye varme, men ikke for oss, vi ser de fra stuen, og vi går jo alltid i alle rom og koser med de fullt og helt som før, jeg ser de f.eks fra her jeg sitter i sofaen nå og de hører lyder og alt :-D de stor koser seg og nå slipper vi og være bekymret for heteslag, Hans Olav hadde kjøpt en gradestokk som målte inne og ute tempratur. Nå skal vi ha den i gangen istedet.

aww de er sååå søte <3 er så glad i de lille små jentene våre :-D

vi snakkes