onsdag 14. mars 2012

Todays outfit

Sånn ser jeg ut i dag

Føler meg veldig rosa blogger om dagen hehe.. outfits og greier hihi..

Tok på meg noe veldig enkelt i dag, noe litt comfy, hette genseren er veldig god og er fra cubus, jeansen er min favoritt om dagen fordi den er lys og vi går mot lysere tider, den er også fra cubus, halsen er fra bik bok, julegave fra bestevennen min, skoene er fra hamar på eurosko og merke er icu.

Jeg har ikke så greie på fachion i grunn, det ser dere jo haha, men jeg kjøper det jeg liker og kjører på med det ;-)

I dag er det sikkelig bra vær, og ettersom jeg er hjemme, benyttet jeg sjansen til og sette meg i solveggen på terassen. Kjempe digg, hørte på musikk (kjempe knall og ha spotify på iphone) og satt og leste i avisen med en kaffekopp (som jeg forøvrig drikker nå også) og koste meg, nå satte jeg meg inn igjen da for og blogge til dere, mens jeg venter på at pappa skal hente meg sånn at vi skal feire bursdagen til mamma :-D

Mamma er 53 år i dag, hipp - hipp - hurra :-D nydelig alder !! Alle aldere har sin sjarm synes jeg, men gruer meg selv til jeg bikker 30 hehe.. bare 5 år til hjelp.. vil være 25 for alltid, elsker denne alderen her hihi :-D

Vi snakkes senere