torsdag 2. februar 2012

Hei og velkommen til mitt liv..


.. Altså nå slettet jeg nettopp et innlegg som var alt for personlig, selvom det da er en offentlig dagbok så er det visse ting som sier seg selv at man ikke burde utdele på nettet..

Nå skal det sies at jeg tenker ikke før jeg sier noe, med i dette tilfellet har det ikke noe med saken og gjøre..

Å gå fra og ikke se noe håp, så ser jeg nå et håp, endelig!! Selvom det ikke alltid er lett og se det selv, så gir andre deg håp som faktisk funker etterhvert.. sånn som nå i dag..

Altså jeg tipper at dere hadde syntes at forrige innlegg hadde da vært mer interressant enn det jeg velger og skrive om nå, men jeg driter i om  jeg minker på lesere, jeg blogger tross alt for meg selv..

No affents!! Eller hvordan man skriver det, altså selvom jeg hadde engelsk på skolen, synes jeg helt ærlig den muntlig biten er lettere enn det skriftlige.. for jeg har en mild form for dyseleksi, det er det som da er svaret på alle mine skrive feil !!

Uansett så har jeg sluttet og snuse og kun bruker det som jeg vil tør og påstå jeg ikke har smakt selvfølgelig!! som min egen avføring - nemlig oliver twist, det som er positivt selvom det er ekstremt ubehagelig til tider, eller egentlig ikke til tider, men bestandig er at den gjør meg kvalm, og med det vil si at jeg da ikke bruker så mye av den og kanskje holder meg til maks to i uken..

Når jeg da gikk opp fra en boks om dagen til hele to bokser snus, gikk det over budsjettet, og nå har jeg funnet ut at jeg da vil bruke pengene på andre ting, som til eksempel shopping!!

Og ha konstante brune sausete snus saft tenner er ikke mye fint, og jeg savner og smile med tennene og bruke lip gloss, jeg slutter forøvrig i dag, og savner det en smule enda..

Noen som vil kjøpe det jeg har igjen??


NEEEEEI ikke tal om!! Men jeg kom også på at jeg har ikke kommentarfelt, og da er vi like langt!!

Forresten skal jeg feire bursdagen min for tredje gang denne uken hihi, så familie på begge sider, kommer for og feire :-D

TALAS!! Vi får se.. nei da!!