søndag 5. februar 2012

Hmmm..

Her er bilde av meg fra i går..

altså hva skal jeg si, det finnes ikke noe mer kjedeligere blogg enn min, og akkurat nå er det bare håpløst, jeg føler vell at denne bloggen har blitt alt for personlig og lite hyggelig, men igjen så er det det og put on a face da, vil på en måte ikke sjule noe heller, men av og til er man nødt til og gjøre det for sin egen sikkerthet..

Hvis jeg kan si det på den måten da.. eller skrive ..

Det skjer liksom ikke akkurat noe action i livet mitt om dagen, samme gamle hele tiden, jeg gjør ikke så mye meningsfyllt, bortsett fra de mange gangene jeg får besøk av de nære og kjære, det betyr ekstremt mye for meg at dere kan vell ikke ane det , vil jeg tør og påstå..

Jeg vet ikke hvor lenge jeg kommer til og blogge, mest har jeg lyst og gi opp hele blogg greia, jeg har vell en følelse som går og gnager på meg at dere rett og slett sitter der og ler av mitt nokså håpløst liv..

Men samtidig er bloggen merkelig nok en slags- hva skal jeg si.. et sted hvor jeg kan skrive ned mine dypeste tanker, samtidig føler jeg det blir alt for personlig og en alt for stor smule negativt..

Det er en grunn til at jeg velger og ikke ha kommentarfelt for og si det sånn, alle mine haters har garantert funnet denne bloggen, muligens fordi jeg la ut adressen på min forrige.. noe som er nokså unødvendig av meg, noe som bare bringer til bråk for min egen del, men så tenker jeg ikke så mye på det i grunn, når jeg ikke har kommentarfelt så spiller det vell egentlig ikke så stor rolle, i det store og det hele..

Mangel på intligens er lik null om dagen, nei da nå bare kødder jeg!! noe som jeg muligens gjør ganske så ofte..

Så går jeg med en konstant tanke om at det finnes ikke håp, mens alle andre prøver og motivere meg, men hvordan skal jeg klare og tro på det selv da jeg har problemer om og i det hele tatt finne krefter, for og så holde meg våken så lenge som overhode mulig..

Ta nå til eksempel så vil jeg bare sove.. jeg er forøvrig hos mamma og pappa nå, som jeg da også skrev i går, og når ipaden ikke er sammarbeids villig når det gjelder blogspot, og jeg ender opp med og laste ned google chrome på mamma sin pc fordi ikke en gang internett explorer vil lese nettsiden.. og da er vell det ganske så håpløst, men nå har ihvertfall mamma google chrome da, som jeg vil tør og påstå er den beste nettleseren..

Jeg kan ikke noe for det , men jeg virkelig hater exploreren , det er bestandig noe galt med den, og det henger seg opp titt og ofte..

Men nå har jeg ikke noe mer fornuftig og blogge om, akkurat som dette var et fornuftig innlegg.. NOT..

Vi snakkes en gang i fremtiden..