søndag 19. februar 2012

Lenge..

.. Jeg har lenge tenkt sånn, hva er galt med meg.. nå har jeg kommet frem til konklusjonen at ALT er galt med meg, så mens jeg satt der fant jeg ikke noe håp i og måtte like meg selv og min tilstedsværende.. så jeg ble sittende og stirre i pc skjermen i stedet, og prøve og få tiden til og gå..

Jeg tok meg selv i og sove da pappa ringte på døren, vi hadde en avtale jeg, han , mamma og Poirot - hunden. Vi skulle gå tur, dette var forøvrig noe jeg fant på da, den tiden før jeg ble trøtt.. altså nå er det lyst ute tenkte jeg og satte på meg litt sminke, ikke tenkte jeg på at jeg skal dusje litt senere for skal bort, også endte jeg opp med et par solbriller istedet, og i tillegg datt jeg og slo meg noe så helt grådig, for det er kjempe glatt, og der lå jeg på ryggen og kom meg ikke opp uten hjelp fra mammas arm, mens Poirot sto der og bjeffet.. vakkert tenkte jeg, vakkert.. jeg tenkte at nå kommer det noen og ler av meg snart, men dette var ikke tilfellet ute, men hvem vet hva folk kan finne på og si eller gjøre inne, det er derfor jeg holder meg litt unna verden utenfor disse 4 veggene her..

................................................