onsdag 1. februar 2012

Hater klokken..

.. Jeg var hos legen i dag, og ettersom jeg ikke har sovet på flere måneder før klokken seks, syv tiden om morgenen, var jeg desperat etter en sove pille så jeg spurte om det, men da omsider sa legen at sove piller kan gi meg hjerte og kar sykdommer..

Nei takk sa jeg og gikk.. og det fikk meg til og tenke på , hvorfor i huleste sto jeg opp så tidlig da, jeg mener dagen er enda ung som jeg så fint kaller det, og i tilegg hater jeg klokken.. jeg sto opp klokken 08.00 i dag, bare for og dusje, fordi jeg tenkte at ettersom jeg skulle til frisøren, ser det lite lekkert ut med fettete hår, noe jeg forøvrig hater, så prøver og unngå det mest mulig.. endte forresten med og stripe det blondt i stedenfor og farge det blondt, men da jeg omsider kom hjem så likte jeg ikke fargen som i frisør salongen, jeg tipper de har jugespeil der, for at alle som kommer dit skal være fornøyde..


Altså speilet mitt kan umulig juge tenkte jeg og studerte håret mitt, jeg endte opp med og bli sint og slengte meg i dusjen med sølvshampo og sølvbalsam lignende kur.. men det ble da ikke noe bedre av den grunn, enda frisøren mente at håret ville se mindre gult ut etter at jeg hadde dusjet noen ganger med den, men så da bestemte jeg for og dusje imorgen også, men da skal jeg ikke stå opp tidlig, på tross av at legen da anbefalte meg for og stå opp ved åtte , ni tiden, jeg mener, hvis jeg da hater og stå opp så tidlig i dag, hva i huleste skal jeg gjøre da alle de morgenene jeg da skal være oppe.. altså det er jo ingen ting og gjøre, men nå skal jeg påstå at det ALDRI er noe og gjøre, bortsett fra at imorgen skal jeg feire bursdagen min for tredje gang..

Tydligvis liker folk og feire meg, noe jeg overhodet ikke forstår da jeg ikke en gang liker mitt eget selvskap.. det er jo så kjedelig, også ender jeg opp med og prate med meg selv, det er jo ingen her, bortsett fra Pia og Pernille da, men de sier ikke så mye, de snakker på sitt språk som jeg da ikke har lært meg enda, altså jeg kan ikke en gang kinesisk, eller egentlig de fleste språk, nesten alle i klassen min tok enten tysk eller fransk, altså jeg endte opp med engelsk jeg, forstår ikke helt hvorfor jeg skal lære et annet språk da jeg omtrent aldri er i utlandet.. bare sånn før da, da jeg dro alene til Israel og greier, men så tøff er jeg ikke nå..

Men vi kan da si at jeg da har vært i utlandet hvis da Sverige kan regnes som det..

Uansett så blir alt bedre når Hans Olav kommer!! < 3 for og sitte her og hate sitt eget selvskap og hate klokken fordi den går alt for sakte, nei det er teit og ubebolig..

Og ikke skjønner jeg helt at folk eller individer om dere vil kan like meg.. altså jeg liker ikke meg selv en gang, men de må da det da de til stadighet kommenterer det.. stoler bare på det nærmeste..

Uansett så er pcen snart tom for strøm, så jeg nekter og hente laderen, for jeg er lat og føler jeg har gjort tusen ting i dag og har omsider fått hentet basketball bulls skrå strek Derrick Rose nr 1 - topp skrå strek drakt ting, for det første er den for stoor, alt for stor til og være størrelse medium, så burde bestillt small, men altså åssen kan man vite sånn ved netthandel.. og for det andre.. nei det vet jeg ikke..

Også ja så ble jeg fortalt i dag at det de selger på blush er fake, så jeg kjøpte da hos frisøren, noe jeg angrer på for er på budsjett, fordi jeg snuser og bruker oliver twist og fordi jeg da av ren oppgitthet bestemte meg for og kjøpe meg linser, som jeg forøvrig har time på, på fredag, for det tok visst lang tid eller noe, og jeg har time 12.00, så da må jeg vell opp tidlig igjen da, for og bruke sølv shampoen som jeg forøvrig er missforsnøyd med..

Men nå er det nesten ikke strøm..

Bildet av håret får dere imorgen, håret er fortsatt vått.. og jeg har nesten ikke sminke på..

Her er et bilde som jeg bare tok med for har ingen nye bilder, og fordi bloggere til stadighet kommenterer om at alle innlegg skal ikke være foruten bilder eller noe sånt..

Men dere får ingen bilder

KUN ETT..



Å nå gikk pcen tom for strøm og prøvde og skynte meg for og hente laderen, og da ble jeg sliten..

Jeg hadde forresten håret sort en gang, men velger og ikke vise det, for det første har jeg det ikke på pcen.. tror jeg da.. og for det andre så ser jeg ikke ut og jeg er flau på grunn av det..

Å ja jeg glemte og blogge i dag..




Eller nei det var jug, gadd ikke bruke så mye tid på dere for har nok med meg selv...


TALAS eller noe sånt..