torsdag 16. februar 2012

Jeg blogger



Imens jeg satt der da tenkte jeg på, hvorfor blogger jeg ikke? hvorfor gjør jeg ikke den blogg greien som jeg liker så uffatelig godt og trives så godt med? imens jeg tenkte på det så tenkte jeg på alt annet som jeg da pleier og tenke på, som til eksempel at saldoen på kontoen min er 157 norske kroner. Og at jeg snuser for mye og burde begynne og spise igjen og litt diverse ting som da surrer i hodet mitt til en hver tid, sånn vil jeg ikke tør og påstå at er med oss fleste for jeg ser på meg selv som en helt rar og merkelig person - individ og i den nær sagt legeme av et slags menneske..

Og da jeg presterte i og skrive mannekjøtt, fikk jeg beskjed om at det betydde noe helt annet enn hva jeg trodde det betydde, derfor unngår jeg og skrive det da mer enn en gang som jeg da gjorde i denne setningen her..

Så begynte jeg og tenke i dag at faktisk har jeg utlvert meg alt for personlig på et så offentlig sted som en plass som da kalles for internett, egentlig er det vell ingen plass, det er vell så mye der at man ikke en gang aner hvor stort det er og hvem som i det hele tatt står bak alt dette av forskjellige avhengighets skapende ting som alt annet, som til eksempel de som foretrekker og spise epler eller i den nær sagt bananer eller hva enn man velger og være avhengig av , som da i mitt tilfelle er nokså mye, i tillegg til da for eksempel snusen.. det er lite som skal glede en person sier noen.. vell jeg velger og ikke kommentere dette..

Og da jeg først nå innså hvor meningsløst dette innlegget er, fikk det meg til og tenke på.. hvorfor blogger jeg i det hele tatt?