lørdag 25. februar 2012

Sorry lesere er innlagt..

Det er ikke alltid ting går som man selv ønsker det, og akkurat nå er ting ræva og jeg har vell aldri synket så lavt.. nå tenkte jeg at jeg skulle være åpen om det og at jeg bare kunne skrive det rett ut..

Jeg er syk og trengte hjelp, jeg vet ikke hvor lenge denne innleggelsen kommer til og vare, men en god stund til, for muligheten er stor for at jeg blir overflyttet til en langtids avd, ja for så ille er det faktisk..

Akkurat nå er jeg hjemme i leiligheten, og her er et bilde fra gangen tatt i sted

Og her er et bilde fra sykehuset

og her er et bilde fra 5 års dagen til meg og Hans Olav på tirsdag 21 februar

Elsker deg gutten min over alt på hele jorden og universet <3




jeg vil ikke være alt for personlig, men nå vet dere ihvertfall at jeg er innlagt og at bloggingen kommer deretter hvordan formen min er osv..

har forresten kjøpt meg ny mob da den andre ble ødelagt, og den ser slik ut



Snakkes senere