fredag 3. februar 2012

Hva skal man si da?

..

Her er meg noen timer før jeg jeg la meg..

og her er meg noen timer før det igjen..

.. og her er meg noen timer etter vi hadde kommet hjem fra butikken..

Med en genser jeg føler meg alt for feit i..

.. og her er meg nå..







KØDDA!! Det får dere desverre eller egentlig ikke desverre for det er godt for dere, ikke se!!


Jeg har gått ned flere kilo, men det er det ingen som legger merke til desverre, jeg har vell gått ned nesten ti kilo siden julen hvor jeg omtrent ikke spiste og jeg raser fortsatt ned i vekt, men hvordan får dere ikke svaret på for det er HEMMELIG!!

Uansett er det jo ingen som ser det, så har begynt og kjøpe klær som gjør meg større sånn at det ikke er noe vits i for  folk og legge merke til det, jeg mener de gjør det jo ikke uansett så, vell noen få da.. men ja ingen sånn så veldig mange.. så da bare gjemmer jeg meg litt bort..

Er jo ikke noe vits i og slanke seg hvis ingen ser det tenker jeg og burer meg heller inne, kanskje liksågreit..

Dessuten er det bare godt for meg selv også, jeg liker ikke folk, mennesker - individer - legemer - de skremmer meg, det er noe rart med mennesker som gjør meg skeptisk.. og dessuten liker jeg jo ikke mitt eget selvskap. så hvis noen vil komme på besøk så bare kom tenker jeg, men ellers bare blir jeg her og stirrer i veggen, hvis jeg da heller ikke ser en basketball kamp..

Som fikk meg til og tenke på at , når i huleste skal skoene som er designet av ingen andre enn Rose komme i posten? det spørsmål stiller jeg meg selv hver dag, med en rekke andre spørsmål..

Jeg er oppe igjen, som vanlig, tror det har med at jeg sov type 14 timer forrige natt, en gang sov jeg i to døgn, jeg mener, hva skal jeg gjøre oppe da jeg hater mitt eget selvskap? jeg er rett og slett redd meg selv og liker ikke og være i nærheten ved meg selv, noe jeg desverre er nødt til og gjøre daglig..

Noe som skremmer meg noe hinsides.. med da en rekke andre ting..

Life is hard so are you..