torsdag 2. februar 2012

One picture only

Som beskriver dagen min i dag!!

Den har bare vært hele enestående perfekt!! Jeg kan ikke be om en bedre dag i dag, og formen er tusen ganger mer på topp enn da dagen startet i dag!! Svigers, Hans Olav og mamma og pappa kom på besøk i dag og vi feiret en utrolig koselig bursdags feiring <3

Jeg trengte virkelig den dagen her, det er akkurat som den slå om på alt, sånn plutselig ble alt tusen ganger bedre, jeg klarer ikke beskrive følelsen av og gå fra helt på bunn til helt på topp, det er ubeskrivelig godt, og gå fra null håp overhodet, til og gå med tusen følelser i kroppen om alt kommer til og bli bra!!

Det gjør så godt det!! Er så uffatelig glad nå, og nå skal jeg ikke komme på noe sånt som trekker med ned i søla om at jeg håper det varer også videre, for det vet jeg bare det vil gjøre, men det vil fortsatt være dager man ikke føler seg helt på topp, og da er det viktig og ta vare på de gode minnene <3 og de gode øyeblikkene <3

Nå drikker jeg vin forresten, skål for nye muligheter da dere <3