fredag 17. februar 2012

Outfait

Synes det er litt kleint med outfits da dette overhodet ikke er min sterkeste side, men dette bildet er ihvertfall tatt nå


Jeg har en del igjen og gå ned i vekt ser jeg..

Derfor passer dette bildet bra..

Ser helt forskrekket ut, men det gjør jeg alltid så det er ikke noe nyhet..



Og en annen ting jeg lurer på er hvorfor i huleste glaner folk sånn? jeg mener eier man virkelig ikke folkeskikk??

Så jeg gruer meg en smule til på butikken i dag, så jeg tror jeg burde ta med solbrillene og late som jeg er en helt annen person, men så er det , det at folk skjenner meg igjen for det da.. å da løper jeg igjen, for da vil jeg hjem..

Da bare løper jeg og løper jeg, for en ting jeg hater er når folk kommer bort og skal snakke med meg, når det er folk jeg kjenner og vet hvem er , er det greit, men når jeg ikke aner hvem vedkommende er må jeg bare finne på en jalla unnskyldning for at jeg må hjem.. sånn som at jeg glemte og skru av kaffemaskinen..

Noe som overhodet aldri skjer, for det glemmer jeg ALDRI!!

Men noe må man jo finne på for og ikke havne i en eller annen form for ubehagelig situasjon..

Men da var det og komme hjem til meg selv da, se meg selv og vite hvem jeg selv er, sånn som nå, nå bare venter jeg til Hans Olav kommer sånn at jeg ikke er alene med meg selv noe jeg hater, men at jeg heller kan susse litt på verdens beste <3

Vi snakkes en gang senere vil jeg tro..