tirsdag 14. februar 2012

What to say..

Verken hatt energy og ork til og blogge, jeg er helt vannvittig over lykkelig for at dere fortsetter og lese bloggen min, på tross av at mine updates ikke er så mye og skryte av..

Dagene er lange, kjedelige og lite innholdsrike, jeg har gått ned 4 kilo på under en uke, og jeg bare sitter der, mat er ikke min største egenskap, har gått ned 8 kilo siden julen, men jeg ser på det på kun positivt!!

For spesielt interesserte gikk jeg langt i dag for og møte på mamma, pappa, Romelyn og Knut Erik på no 3, det var koselig og se igjen Romelyn og Knut Erik som jeg ikke har sett på årevis!!

Så var jeg på krutt, en annen cafe litt senere, og nå bare sitter jeg her i leiligheten da og ser på et jalla program på tv og selvfølgelig drikker kaffe, kaffe må man ha, sier noen, og jeg vil tør og påstå at de har ganske så rett..

Men nå kom jeg på at kaffen er kald så jeg må koke mer, noe som ikke er så gøy for da må jeg reise meg opp av sofaen..

Her er forresten et bilde av meg

Man ser ikke så godt at jeg har gått ned, men jeg merker det virkelig på klærne, og ja jeg vet jeg har to forskjellige farger på sokkene, men sånne ting gidder jeg ikke ta hensyn til desverre..

Ja også møtte jeg på Marte Rebecca på krutt, det var koselig :-D det fikk meg til og tenke på at jeg kanskje burde ta meg en tur i frikirken, for der skal det visst nok være ganske så koselig!!

Men nå så jeg en sang på tv, og da kom jeg på at jeg må lade shuffelen, for da jeg skulle gå den lange veien til byen så måtte jeg bruke mobilen..

Noe som jeg kom på at jeg ikke har fortalt, og det er at jeg har kjøpt en ny mobil som kostet hele 5000, nesten det samme som en ipad koster, jeg ville bytte ut iphonen med den... jeg var litt lei den, så jeg måtte ha motorola, noe jeg forøvrig aldri har hatt før!!

Jeg har en tendens til og bytte mobiler ganske så ofte...

En litt for dårlig egenskap jeg har, men nå har jeg ihvertfall fått solgt macen, noe jeg ikke overhodet hadde bruk for.. men nå har jeg jo ipad, og noe mer duppeditter av apple..

Så da blir jeg ikke helt vekk fra apple trenden, og følger med nogenlunde..

Men nå har jeg ikke mere og skrive..

Snakkes en gang jeg føler for og blogge..