lørdag 4. februar 2012

Ingen overskrift..

Blogger fra iPaden og da får jeg ikke lagt ut bilder akkurat nå.. Er hos mamma og pappa.. Trengte og komme meg litt bort tenkte jeg, mens jeg satt der og ventet på og rotne i leiligheten av sult eller rett og slett av søvn.. Jeg har mangel på søvn, så jeg prøver og få sånn noen timer sånn innimellom , eller vell jeg vil tør og påstå jeg går rundt trøtt hele dagen, for og så legge meg ned på litt, altså hva ellers skulle jeg gjort da? Bare sitte der liksom, ja det går jo noen basketball kamper da, men sitter der bare og venter på at jeg skal få en tekstmelding, bare sånn uten og svare, for det har jeg ikke energi til og gjøre, eller jeg bare venter til Hans Olav kommer eller bare noen som dukker opp en gang i blant på en kaffe.. Jeg foretrekker vell egentlig og bli servert kaffe istedet, for og servere til noen det er ganske så slitsomt, for Det første må jeg opp av sofaen og for det andre er det vell egentlig et sort ork.. Men nå er det bare og ork og blogge også, så jeg tipper vi snakkes en gang imorgen..