lørdag 4. februar 2012

OK!

Ok jeg ender opp med og slette innlegg etter innlegg, jeg blir liksom aldri fornøyd..

nå har jeg vell en teori om at det gjelder det meste.. nå skal det jo sies at jeg er nokså negativ.. og det har jeg vært så lenge jeg kan huske..

Bilde fra i går da ting var helt anderledes enn i dag..

Folk - individer - legemer liker bildene jeg legger ut på face, noe som jeg ikke forstår i det hele tatt, hvorfor har det seg slik? er det bare og ta på liker bare for og ta på liker?

Jeg liker ikke meg selv så jeg forstår vell egentlig ikke at andre gjør det heller, min teori er vell at de har ikke noe valg..





Nei da, bare tuller, men er sikkert en grunn til det vil jeg tør og påstå, selvom jeg ikke helt skjønner tanken selv..



Ååå nei nå er jeg negativ igjen, søren og, de fleste bloggere er så positive og ser på livet som en fryd og gammen, mens jeg sitter der og rotner i leiligheten og vet ikke hva jeg skal finne på, ikke at jeg eier noe som helst av misunnelse, men jeg bare forstår det ikke..

Vell nå skal det sies at jeg ikke forstår så mye, og legger vell ut på bloggen et bilde for dere at jeg rett og slett fremstiller meg selv for ganske så dum, når fakta er at jeg er ganske så smart og har en ganske så stor iq og var en av de beste på skolen og fikk tross av mine intense skrivefeil, en del 6ere og 5ere, jeg hadde sjelden en eneste 4er, men nå skal det sies at jeg strøk i matte på vgs, så det er vell egentlig ikke min sterkeste side.. for og si det sånn!!

I dag er sånn, ikke som alle andre dager, men jeg er glad, sjeleglad for at Hans Olav er her!! <3 Jeg klarer ikke beskrive hvor høyt jeg elsker min forlovede, og han med meg likeså :-D det er det som gjør meg så uffatelig lykkelig, tross alt det andre som ikke er helt på sin plass haha..

Nei nå får jeg slutte og være så negativ og prøve og fokusere på det positive :-D

Vi snakkes en gang senere