tirsdag 7. februar 2012

Thx



Takk for at dere fortsetter og lese bloggen min da jeg ikke har giddet og blogge siden..jeg har ikke oversikt over dager .. vet dessverre muligens ikke hvilken dag det er i dag, men følelsen min sier noe om at det er tirsdag, men sånne ting gidder jeg ikke bruke tid på... eneste jeg gidder og bry meg om.. vell det er vell kanskje fint lite..

Hvis det er til interesse for noen var jeg og Hans Olav på cc i dag... ikke det at jeg kjøpte noe annet enn snus da, fordi jeg ikke gidder og bruke penger på tull jeg ikke har brukt for, i tillegg viser ikke kontoen min et stort beløp kæsj, og da blir det til at man kjøper det mest nødvendigste, som i dette tilfellet er snus, og snus kommer før mat, sånn er det bare!!

Uansett har jeg gått ned hele 6 kilo siden julen, og i forigårs til i går hadde jeg gått ned en kilo, noe som sier seg selv når man ikke vil spise..

Men uansett så skal jeg prøve så godt jeg kan og tenke positivt , selvom ting kan føles en smule håpløst noen ganger...

Jeg skal ihvertfall prøve alt jeg kan for og skrive positive innlegg..

Vi snakkes en gang senere