fredag 17. februar 2012

Hmmm

Jeg sitter og sitter, det er vell stortsett det jeg gjør, bare sitter der og tenker på hvor mye jeg må ha med meg selv og gjøre den dagen, jeg liker nemlig ikke mitt eget ego. jeg trives nemlig ikke i mitt eget selvskap , på tross av at jeg ikke er så uffatelig begeistret for folk.. det er noe med meg og folk jeg ikke klarer helt og forstå, det er på en måte den sammensetningen der som ikke funker helt sammen, hvis vi ser bortifra de aller nære og kjære som står mitt hjerte nært <3

Nå går jeg forøvrig på diett, men det visste dere jo!!

Dette er selvfølgelig idolet mitt, det sier jo seg selv!! Annalynne Mccord selvsagt!!

som dere ser har jeg en lang vei og gå, men har gått ned over 30 kilo,  8 kilo siden jul, og 4 kilo på en uke, og jeg raser fortsatt ned i vekt

hemmeligheten er rett og slett og ikke spise seg mett og ikke spise alt på talerkenen og ta resten som er igjen og bruke til rester.

Snakkes en gang senere