torsdag 16. februar 2012

Meg-meg-meg-meg..

Her er noen bilder av nettopp meg..

noen ganger tenker jeg sånn - ny dag- nye muligheter... men er ikke bestandig lett og tenke sånn, og da blir jeg bare sittende der da og tenke at her er jeg og mer får jeg ikke gjort med det..

Samtidig mens jeg tenker at jeg burde skaffe meg en personlig trener mens jeg da samtidig slutter og spise.. det er det det er når det ikke er folk der når man egentlig burde spise og man ender opp med og bruke penger som skulle bli brukt på mat til snus..

Også tenker jeg også tenker jeg mens jeg prøver og la være og stirre på klokka, som da har blitt min værste fiende, i tilegg til folk, ikke alle folk men tilfeldige folk..

Og mens jeg sitter der da så tenker jeg at verden raser forbi med både jobb og skole, også tenker jeg at jeg også burde skaffe meg en jobb, men så legger jeg meg til og sove i stedet, og tanken blir med en gang på en måte borte..

Også blir jeg sulten, men jeg vil ikke ha mat, også tenker jeg at mat er teit også sovner jeg igjen..

Også blir det til at jeg sover istedenfor og spise.. også er jeg ikke så mye ute, for jeg hater luft, eller egentlig ble jeg med en gang litt usikker.. så jeg går ut med et par solbriller for at folk ikke skal skjenne meg igjen, men så gjør de det allikevel og da blir jeg sint og løper hjem..

Og da legger jeg meg til og sove igjen, og står opp igjen for og se en basketball kamp..

Også legger jeg meg igjen..

Meg-meg-meg-meg