tirsdag 31. januar 2012

Modus

Jeg har forskjellig modus iløpet av dagen, jeg vil kanskje tør og påstå at humøret svinger noe veldig til tider, og jeg vil også tør og påstå at det er ganske uvanlig, spesielt da for meg, ihvertfall de tidene det skjer titt og ofte.. ta f.eks i dag, da har jeg vært i et slikt modus..

Solbrillene er alltid på når jeg depper av en merkelig grunn, helt utrolig merkelig, fordi jeg har ingen grunn som kan forklares, eller lettere sagt, det finnes ingen som helst grunn!!

Og et slikt modus

Og hva er grunnen til at jeg alltid skal virke så sur på bloggen, jeg er virkelig ikke det i virkeligheten, eller jo, men det varierer..

Nå vil jeg tør og påstå at det er ganske mye ting som irriterer meg i grunn, jeg har titt og ofte heftige diskusjoner om noe jeg da engasjerer meg i (som er ganske så mye vil jeg tør og påstå) på tross av som jeg har nevnt tidligere at jeg hater diskusjoner, på tross av det gjør jeg det bestandig, omtrent ofte sånn cirka..

Men uansett jeg fremstår kanskje som en vanlig er nokså uvanlig "sinna blogger" hvis jeg da kan katagorisere meg slikt, men så vil jeg også si at dette stemmer i de få tilfellene, hvor det faktisk er en grunn til det, sånn som nå hvor jeg da ofte til tider, eller nå tider ofte blir provosert, men på tross av diverse diskusjoner så vinner jeg bestandig, for jeg er en dårlig taper uansett hva det gjelder, og jeg gir meg ikke før jeg vinner!!

Så hvis noen jukser i et spill eller lager diverse random ord i scrabble som jeg også uten og skryte er nokså god på, da blir jeg pisst, fordi det er bare ikke lov, det skulle fantes en egen lov i Norge om juksing, det er ikke riktig på noen som helst måte..

Men uansett så har jeg perioder hvor jeg er glad, sånn cirka hele tiden.. finner vell kanskje lite bilder av nettopp dette humøret da jeg går med en konstant tanke om at det finnes ikke håp..


Men her er det da noen..

Okay var kun ett da, og her så jeg forøvrig ikke sånn veldig blid ut, men var det bildet jeg fant..

Her tuller jeg og later som jeg er sjokert for et eller annet, hva jeg tenkte da som jeg er sjokert over, "sjokert" , det har ikke noen noe svar på, ikke en gang meg selv..



eller forresten så har jeg et bilde som viser at jeg er glad, et bilde fra i går som jeg nok igjen , sammen med en rekke andre bilder, fordi jeg er for lat til og ta bilder av meg selv sånn cirka hver dag.. viser dere igjen,  hvor jeg da er glad.. 

Vil tør og påstå at jeg har hatt den beste bursdagen noen sinne, kanskje fordi en av gavene var denne Dusse som jeg som fint kaller henne (tenker det er en jente, fordi det er en rosa sløfe rundt halsen..)

Uansett da så har jeg en såkalt fetish for bamser, eller da lettere sagt kosedyr..







KØDDA!!


Men jeg synes det er koselig, så har en hel samling på soverommet..

Nå har jeg forøvrig lagt meg og skal til og sove.. merkelig av meg og legge meg så tidlig, la meg egentlig ved 22 tiden, og var shit trøtt, men så dumme meg følte meg for og blogge av den enkle grunn, at jeg føler et slags ansvar.. tror jeg da..

Men ihvertfall ble jeg mer våken, så nesten gang skal jeg lære meg at det ikke var så lurt..

Ja forresten fikk jeg mld på mobilen at denne såkalte drakten har ankommet posten..

Den skal hentes ASAP .. føler meg litt sånn kul på en måte, når jeg bruker engelske begreper, eller såkalte forkortelleser,, nei da, men tror egentlig at det har blitt en slags mote sak, egentlig leser man det mest på såkalte rosa blogger..


Noe jeg selv var før, som da er skremmende flaut.. men altså ettersom jeg var det selv før, kan jeg da ikke være noe som helst imot rosa bloggere, noe jeg forøvrig ikke er uansett!!

Man kan ikke ha noe imot personer eller indiver om dere selv vil, man kan ikke dømme eller noe, det blir liksom helt feil!!

Men så venter jeg såklart på disse skoene som jeg forøvrig tror at har blitt inportert fra Usa, og da vil det med andre ord bli toll på de. og det liker vi altså ikke!!

De er kule stuff.. å nå var det noen kule begreper igjen, å herlighet som jeg elsker dette...




Okay det var bare KØDD!!

Men nå skal jeg vise dere et bilde jeg da aldri har vist før...bare sånn cirka hundre ganger lissom..

Haha tulla, lissom er så teit, skal man skrive noe sånt skriver man LIKSOM!! Eller isåfall sier det rett ut fra sin egen munn, eller kjeft om du vil, eller et slags legeme..


Grunnen til at jeg viser dere dette bildet da enda en gang, er for nr 1 - jeg har ikke et annet bilde som er et sove bilde og for nr 2 - jeg skal legge meg nå!!






NATTA!!