onsdag 25. januar 2012

adiZero Rose 2

Hei! Jeg fikk nettopp meg et par adiZero Rose 2 basketsko fra Hans Olav, bestillt fra internett, en Norsk side. Hvis noen vil ha link, så google det, er for lat til og legge det ut! Men er uansett utrolig glad og lykkelig for at han kjøpte såååå fine sko til meg : - D jeg kunne jo bare ikke være forruten, jeg mener Rose har jo designet disse, hvem er det som er fan av Rose eller Bulls sjenerelt som ikke vil ha disse skoene? det er jo helt utenkelig...

Her er en video som forøvrig er fra you tube


Hvis noen ikke vil se den av en naturlig eller mulig unaturlig årsak ser de slik ut på bilde.

Jeg er kjempe glad, de er mine :-D

Over til noe mindre så gøy og så lykke og så bra og så det beste <3

Jeg sov ikke noe i natt, jeg mener ingenting, og plutselig sovnet jeg da og våknet klokken 14.30 eller noe sånt, egentlig hater jeg klokka, så kanskje derfor jeg sovnet til slutt, bare for og få den bort, jeg ble heller sittende oppe nemlig, jeg er virkelig et nattmenneske og må skjerpe meg på det området, som muligens gjelder andre områder også, men det er jeg litt usikker på enda..

Uansett så er dette en fin dag, fordi jeg har fått nye sko som er bestillt fra verdens beste gutt <3 så nå er jeg glad og ingen skal kunne ta det vekk fra meg!!

Fortsettelse følges for spesielt interreserte..