mandag 23. januar 2012

Life is hard, so are you



Hans Olav forloveden min, fant på denne setningen i går og den har en spesiell plass i hjertet mitt, for de som kanskje ikke vet hva det betyr så er det, at jeg er en fighter. Jeg gir ikke opp så lett, selvom det kanskje kan virke sånn til tider, men jeg gir virkelig ikke opp, for alle kan life være litt hardt, men sånn tror jeg alle opplever, iforhold til la oss si tileksempel sorg. Nå blir det veldig personlig føler jeg, men det er kanskje sånn jeg kommer til og blogge noen ganger, litt noen kanskje dype innlegg, eller bare rett og slett noen personlige, noen som kanskje ikke gir mening for dere, men for meg. For meg føler jeg dette blir en slags offentlig dagbok på godt og vondt, men nok om det!

Jeg er et nattmenneske utentvil, jeg sover til tlf ringer (noe den gjør hver morgen) og da føler jeg meg uthvilt uansett når jeg legger meg, for meg (helt psyko i grunn) gir det på en måte en slags mening, vanskelig og forklare, men sånn er det bare :-)

Ellers er jeg nå herved aktiv på twitter, så hvis dere velger og følge meg heter jeg beeenediiiicte

(aner ikke åssen jeg legger ut linker enda, blogspot har nemlig byttet en del design ting hehe)

e er på 3 og i på 4 haha - samme det, håper dere følger meg, 29 følgere er ikke akkurat noe og skryte av haha.

Jeg har planer om og være oppe en god stund til, finnes nemlig ikke trøtt enda, men har på følelsen at det kanskje tar en tur innom om en liten stund, altså trøttheta.. men foreløbig blir jeg oppe, dessuten er det basket kamper live på tv, men kun CBB og ikke fra NBA , ikke på de kanalene vi har isåfall.

Dere skal få kommentere etterhvert altså, velger og ta bort kommentarfeltet enn så lenge, men det vil komme tilbake før eller siden.

Blogges