onsdag 25. januar 2012

Når man skal sove..

.. får man mer utbytte av neste dag, tør jeg og påstå. Derfor bestemte jeg meg for og legge meg tidlig sånn at jeg kan stå opp tidlig (hvis det går..) lese avisen og spise frokost.. her er bilde av min faste frokost



eller kanskje gå en tur..

Her er et illustrasjonsbilde fra da jeg gikk en tur

Jeg pleier somregel, eller egentlig alltid og ta bilder i speilet i gangen eller på soverommet, når jeg skal vise meg selv i hel profil, sånn som at før viste jeg outfits og sånt, men er usikker på om det blir på denne bloggen, ettersom outfits ikke er min sterkeste side, ettersom jeg ikke har så mye peiling på fashion i grunn..

Her meg i pysj fra soverommet


Her er meg som powernapper

Og her er meg før jeg sovner


Det er også andre i leiligheten som powernapper ofte, dette er bildet som ble tatt i sted, selvom de er nattdyr sover de mye, i likhet med mange andre dyr..

Har dere sett noe mer søtere? i dont think so!!

Når man bestemmer seg for og forandre en del ting, la oss si for eksempel i mitt tilfelle, døgnrytme, er vell kanskje ikke det lureste og ta med pcen i senga.. men dårlig uvane, og bedre enn og stå opp kanskje for og drive med den? i think so..

Vi blogges