onsdag 25. januar 2012

Mangel på blogg muligheter..

Når man har mangel på blogg muligheter, altså hva man skal blogge om, da blir man bare sittende der da

Til eksempel bare se på tv, eller bare drikke kaffe, noe jeg gjør nå, eller det vil si jeg gjør begge deler.

Har desverre ingen iljustrasjons bilde av nettopp dette, fordi akkurat nå  og vil jeg gjøre dette, og da må jeg drikke kaffe og da er jeg for lat til og ta ilustrasjons bilde.

Altså nå skal det sies at jeg utgir meg som ganske så lat på bloggen, men det er jeg altså ikke, det er bare av den grunn at jeg liker og sove mye

Det har jeg ilustrasjonsbilde på da

Dette var før jeg sovnet da, men er samme som i headeren som dere sikkert har sett.

Greia er at jeg gjør veldig mye, men har ikke gjort så mye i dag, lider av søvnmangel, så jeg har sovet ekstremt mye i dag, og har powernappa noe sykt. Det er ikke kødd en gang!!

Det har jeg heller ikke et ilustrajonsbilde på, men jeg har et annet bilde som viser at jeg ofte sitter sånn når jeg er hjemme

Altså med håret i en ball på hodet. Det er som regel standard her..

Jeg drømte om disse skoene i dag, illustrasjonsbilde

Men så gikk jeg heller i et annet søvn modus, her er ilustrasjons bilde av det

og dette

Men så våknet jeg og da var jeg alt for trøtt og ville ikke stå opp, men så måtte jeg opp sånn at jeg ikke legger på meg den halve boksen med havregrøt jeg spiste i dag..

Har ikke illustrasjonsbilde av det, for den ligger i søpla.

Konklusjonen er: Jeg finnes ikke god til og blogge!!