torsdag 26. januar 2012

Sleeping head

Å jeg føler meg som dagen der på..

Sånn her ca

og jeg går rundt sånn her

mens jeg var i drømmeland i natt

og der møtte jeg ku og kylling

men jeg ville ikke være med i programmet deres sånn at drømmen min så mere sånn ut

men så fant jeg ut at det var ikke så lurt og banke opp folk , selvom det så var i en drøm, fordi jeg har hørt en gang at det er ikke så lurt og drømme sånn, så da gikk jeg heller tilbake til ku og kylling

der fikk jeg være med i programmet endelig men som han her, som jeg forøvrig hatet da jeg var liten..

og det ble bare værre og værre når jeg måtte gjør forskjellige scener som jeg da ikke ville gjøre

men da jeg da kom litt inn i rollen så gjorde jeg det her og da fikk jeg sparken

men ku og kylling bare fortsettet, og da dro de på diskotek for og feire at jeg var borte fra serien for godt og the red man kunne ta over sin egen rolle

men da de skulle omsider begynne og synge..

.. da våknet jeg..

Og nå er jeg sur resten av dagen..