torsdag 26. januar 2012

Når man er en ekte Bulls fan..

.. Så kan man ikke være foruten diverse ting, ta til eksempel at denne havnet nettopp i handlekurven min

Bildet får jeg desverre ikke forstørret, med en rekke andre bilder..

Jeg har til eksempel overvåket (venter på at det kommer inn på lager) et stykk bulls/derric rose skull candy headset.. men jeg er deppa fordi det aldri kommer på lager, enda jeg overvåket det for en god del dager siden..

(Jeg sier ikke fra hvilken nettside, ettersom mest sannsynlig kommer en eller annen tulling og bestiller varen før meg..)

Nå skal det sies at jeg er en smule, eller ikke bare en smule, men over gjennomsnittlig utolmodig, det vil si at det gjelder ikke bare i noen sammenhenger, men det gleder faktisk i ALLE sammenhenger..

Ta til eksempel nå, jeg kjeder livet ta meg, og venter på besøk, så mens jeg venter på besøk driver jeg med telefon terror, med det vil si at jeg ringer folk og skal snakke med de, i ikke bare fem minutter med en hel halvtime, men folk har sjelden tid, fordi de blir ganske så lei da jeg ringer flere ganger daglig.. okay de hadde tid til og begynne med da dette skjedde med mindre mellomrom, men da telefonen til diverse mennesker, individer, legemer eller hva man rett og slett skal kalle folk, blir de lei og til slutt, slutter de og ta telefonen eller kommer opp med en jalla dårlig unnskylding for og ikke snakke med meg..

Noe jeg ikke forstår, og da blir jeg sint, og ringer til jeg får svar, og da får jeg sånn jalla unnskyldning .- jeg har ikke tid til og snakke med deg akkurat nå..

Da ringer jeg, og ringer jeg, for jeg tollorerer ikke et sånt svar.. men så får jeg ikke svar, for folk vil heller ha et privatliv enn og snakke med meg.. noe jeg heller ikke forstår, fordi folk skal ikke kunne ha et privaliv i 2012..

Så da blir jeg heller sittende sånn her..

eller koser med Pia og Pernille

men så blir Pernille furt og bare gjemmer seg..

Mens Pia bare gjemmer seg i et hjørne..


Og da blir jeg sånn her igjen..


Og da orker jeg ingenting og legger meg heller for og sove..

.. og da bare sover jeg og sover jeg, helt til noen ringer på og vil inn..

Ellers ender jeg opp sånn her hele dagen igjen..

.. så nå bare venter jeg til jeg får besøk, og da er det beste og gjøre, og bare spille wii, for når jeg spiller wii så går tia litt.. og da spiller jeg det spillet her..

.. men så taper jeg og da blir jeg sint..

Og da setter jeg meg ned sånn her igjen..

.. og da sitter jeg og ser på klokka..


Og til slutt blir den seende slik ut


og da gir jeg opp og legger meg til og sove igjen..

natta..