lørdag 28. januar 2012

Blankt ark..

.. Jeg har ikke hatt energy til og blogge i dag, har tapt alt av energy og bare ville sove..

Her er et gammelt bilde..

jeg har så vidt energy til og blogge i det hele tatt, men tør og påstå at ting vil gå seg til etterhvert..


Har forøvrig bestillt (eller lettersagt SKAL) time hos Heisveis for og farge håret BLONDT!! Tror det blir bra jeg, hadde det hele tiden før, men hjemmefarging kler jeg ikke, derfor vil jeg gjør det hos frisøren for de gjør den beste jobben : - D

Caroline bestevnnen min <3

anbefalte meg den frisørsalongen, så der klipte jeg meg en gang, og de gjør en fantastisk jobb!!

Uansett nå snuser jeg så utrolig mye for og glemme det jeg tenker på om dagen, siden jeg var 14,  denne bloggen er personlig , men til en viss grad, derfor vil jeg på ingen som helst mulig måtte fortelle og utdele meg om hva det gjelder..


Uansett her er et annet gammelt bilde av meg..

ble vett tatt for sånn to år siden, så er vell i grunn ikke sånn veldig lenge siden...


Da bodde jeg forøvrig her..

verdens mest styggeste leilighet på 37 kvadrat. Nå bor jeg her i en leilighet på ca 70 kvadrat

som jeg i tilegg eier selv!!!!






Nå er jeg nattemenneske igjen.. vet ikke hva det er med meg jeg, noe galt må det jo være? HAHA


Derfor smiler jeg fordi alt er bra sånn egentlig :-D






tror jeg da...

vi blogges for som jeg skrev i overskriften..



BLANKE ARK!!