torsdag 26. januar 2012

Blogging er lame

Noen ganger skjønner jeg ikke hvorfor jeg startet og blogge fordi egentlig er blogging lame

Greia er at jeg startet klisje, akkurat som mange andre blogger, jeg startet med en hverdags blogg, som utvilklet seg mer som en fashion blogg, med sminke, klær , kjøpene osv..

Jeg fikk så stygge kommentarer og ble så lei meg, til slutt følte jeg at blogging ikke var helt min greie, jeg ville ikke være et individ som bare må tollorere og bli mobbet på den måten, så til slutt så ble jeg så sint på hele blogg greia at jeg hadde lyst og skyte hele pcen min..




Men så var ikke det tilfelle, for jeg ville ikke slutte og blogge for godt, jeg elsker og blogge


Så jeg bestemte meg heller for og ikke ha kommentarer, fordi jeg fikk jo sjeldent en eneste fin kommentar..

Men så gikk det over styr og jeg ble så glad i blogging at det var det jeg gjorde, men til feil tidspungt
Så da blir jeg så trøtt om dagen at jeg bare powernapper hele tiden

Jeg føler de gamle bloggene mine har vært så klisje og lite meg, jeg har prøvd og være noen jeg ikke er, fordi jeg rett og slett trodde jeg var sånn, jeg viste rett og slett ikke meg selv som person på noen som helst måte. Noe jeg føler jeg heller gjør på denne bloggen..

Noe som viser meg som mitt sanne jeg, og selvom jeg virkelig hater denne karakteren i ku og kylling, er det gjerne sånn jeg oppfører meg til vanlig, det som gjør at jeg driter meg fullstendig ut hele tiden

Og da tror alle jeg er syk og vil hjelpe meg..

Eller det er fullstendig helt feil, for det er ingen som mener eller tror det, for ellers hadde jeg blitt helt gal



Noe som jeg forøvrig pleier og si til alle vennene mine er dette

Da blir jeg sittende oppe hele natta igjen  og blogge om ting jeg ikke kunne si som jeg heller deler på bloggen




Forresten tenker jeg ofte på at jeg blir halvveis til 50 nå, noe som skremmer meg noe sykt


Her er jo forøvrig denne gamle damen mye eldre enn 50 år, men det er jo ikke så veldig lenge til, for når jeg først er halvveis til 50 , tar det ikke så lang tid før jeg blir halvveis til 100, er jeg så heldig at jeg lever til jeg er 100 da.. men jeg håper jo det så klart!!

Om noen ønsker og følge meg på min nokså uinterresant twitter acount så kan dere følge meg her (<-LINK)

Nå klarte jeg endelig og legge ut link!! Flinke meg

Vi blogges i guess..