mandag 30. januar 2012

En materialistisk blogger?..

.. Jeg var en veldig materialistisk blogger før, jeg blogget om alt jeg hadde shoppet, alt jeg gjorde den og den dagen og listen var lang..

Nå har jeg bestemt meg for og være over det klisjet der, men allikevel er det noe som ligger i meg enda, på en måte en slags trang til og ikke gi slipp helt enda...





NEI DA!! Men jeg har bestemt meg for og trosse det en gang i blant, på tross av at jeg muligens hater slik type blogging som da er materialistisk..

Men here we go..

Dagen i dag er halvveis til 50 dagen, dagen hvor man begynner og tenke ut hvordan dens fremtidtige (i et slikt tall tilfelle vil det med det si at det ikke er lenge til..) rulator skal se ut..

Min skal være rosa med litt bling bling på, har ikke et ilustrasjons bilde av det, for det vil jeg tør og påstå ingen har gjort før meg, om jeg da ikke ta helt feil, jeg er nemlig av det type individ som ikke googler alt og en hver ting, DERFOR aner jeg rett og slett ikke...

Men i stedet skal dere få et annet bilde

denne fikk jeg da av Hans Olav <3 med en rekke andre ting :-D

Vi var nemlig på cc i dag, og da siden jeg skal da være en klisje blogger i dag, velger jeg og legge ut det jeg har kjøpt i dag

Hvorfor i huleste viser denne genseren verdens styggeste ORANGE farge?? den er jo fersken farget!!

Også kjøpte jeg denne genseren, men så bestemte jeg meg nemlig for og ta den på rett etter jeg hadde kommet hjem, men egentlig er det ingen genser med en såkalt zip hood som det da heter på fashion språket, som jeg da med andre ord ikke har peiling på..


Alt er fra olerud....










HAHA bare TULLA!! Er fra vero moda og only 


Ja for og være enda mer klisje blogger, bestemmer jeg meg for og fortelle hva jeg har gjort i dag.

Først ved 14 tiden (viktig med tider vet dere..) så kom mamma og pappa og broren min ned på kaffe og kaker, som forøvrig mamma hadde baket, verdens beste oreo kake :-D oreo ORREO - aner rett og slett ikke åssen man utaler det!!

Anyways så var de her da, og så klart fikk jeg verdens fineste gaver og vi lo og hadde det koselig :-D

Så kom Hans Olav og vi dro først på cc (les høyere opp for de som gidder..) og så dro vi videre til big horn og spiste som verdens snilleste forlovede spanderte på meg :-D

Har fått så utrolig masse fine gaver i dag og har og har hatt en super bursdag :-D

Vi drikker vin og øl og ser filmer og koser oss sikkelig med potetgull og snop!!

VERDENS BESTE BURSDAG inofe said