mandag 23. januar 2012

tema blogg

selvom jeg sluttet og blogge for to dager siden, så er ikke det sånn veldig lenge siden, men selvom det så har jeg vanskeligheter med og finne ut hva jeg skal blogge om, altså folk tror de vet sånn alt om meg, mens fakta er at de ikke vet noe som helst, kanskje jeg skriver mye og utdeler meg mye på nett, så kjenner faktisk ikke leserne mine meg i det hele tatt!! De vet apsolutt ingenting om jeg, det er bare sånn det er, altså de har ikke møtt meg personlig og jeg vil si det er få, veldig få av mine facebook venner som faktisk kjenner meg 100 prosent, kanskje jeg vil tippe type 10 prosent, men kanskje ikke det i det hele tatt, folk vet hvem jeg er, men de tror de kjenner meg, men det gjør de altså ikke, veldig få kjenner, kjenner meg, det skal ganske mye til før en person kommer rett inn på meg og at den personen faktisk kjenner meg, er det, det som heter og put on a face? altså kanskje jeg gjør det, kanskje ikke, men fakta er at det er få personer jeg faktisk føler meg 110 prosent sikker på!!

Men uansett her har dere et hel profil bilde av meg

Det er mye jeg kanskje jeg kunne blogget om, og jeg vil kanskje tør og påstå at denne bloggen muligens kanskje kan bli en smule personlig, men det betyr ikke at dere kjenner meg for det om den grunn.

Vi blogges