søndag 22. januar 2012

Mitt første innlegg



Egentlig er jeg usikker på om jeg i det hele tatt vil blogge på grunn av den forferdelige nettmobbingen, og folk vil sikkert tenke, enda en ny blogg?
Men jeg lar meg ikke stoppe så lett, egentlig bestemte jeg meg for at blogging, det skal jeg gi meg med for godt!! Men så lå jeg der da og tenkte da etter alle oppfordringer av venner på face og bekjente og fordi blogging gir meg en stor glede i hverdagen at jeg heller bestemmer meg for og prøve ut nå, så får vi se om jeg fortsetter og blogge eller om jeg da velger og slutte for godt.. det er en av to liksom, jeg vil ikke la meg knekke så lett, men foreløbig kan ingen kommentere på bloggen, venter litt med det, jeg er en fighter og det vil jeg alltid være, så jeg velger derfor en helt fresh start , en litt mer anonym blogg, men forhåpentligvis nye blogg lesere og selvfølgelig mine trofaste venner som støtter meg og fortsetter og lese bloggen og leser om mitt nokså uinteressant liv haha nei da..

Egentlig helt ærlig vet jeg ikke da hva jeg skal blogge om ettersom jeg ikke er hundre prosent sikker på om jeg kommer til og blogge i det hele tatt..

Men vi får se da :-p

Har ikke så mye spesielt og fortelle i grunn, så vi blogges i guess :-D