tirsdag 24. januar 2012

Toll og netthandel

Når man bestemmer seg for og handle et spesielt stykk designet basketball sko av min favoritt spiller Derrick Rose fra eastbay, blir det ganske dyrt fant jeg ut, jeg dreit meg fullstendig ut da jeg presterte i og sende mail til tollvesenet om de visste toll osv angående en spesiell designet sko med autograf og tallet 1, når jeg da etterpå fant ut at de hadde kalkulator på siden demmes, nå skal det sies at jeg driter meg ut type 100 ganger i løpet av en dag, så er jo ikke akkurat noe nytt, og det skal og sies at jeg er en person som er ganske så vimsete.

Skoene ser forøvrig sånn ut

egentlig hadde jeg lyst på de her, men de måtte jo selvfølgelig være utsolgt

nå lurer dere sikkert på , hva skal ei jente som mener hun driter seg ut, kjøpe seg et par basket sko?

Altså, jeg har tenkt og gå med de til vanlig, sånn hver dag ca, de er jo trossalt designet spesielt av Rose, og det er noe jeg apsolutt ikke kan være foruten.

Skoene ble koseten over 1000 kr, og frakten kommer vell i tilegg tipper jeg, så da blir det vell en sko som blir nokså dyr..

Men nå skal det sies at jeg har rompa full av penger..

Eller nå jugde jeg en smule ganske mye for og si det sånn..  men uansett har jeg snart bursdag, og da håper jeg at noen vil gi meg noen penger, sånn at jeg muligens (som jeg uansett skal gjøre,) kjøpe disse spesiell designet basket skoene!!

Er ikke mye som skal glede en vanlig hverdag, for et stykk ganske utypisk (hvis det er et ord) Benedicte..

Men så skal det igjen sies at jeg er ganske så materialistisk av meg, og det er vell kanskje, muligens ikke en spesiell overraskelse.. vil jeg tør og påstå i grunn..

Og en ting jeg ikke skjønner er hvordan folk har funnet bloggen min, da jeg ikke kommenterer på andre blogger, da jeg ikke liker egenreklamering av en dårlig og lame blogg..

Men så skal det sies at jeg vell muligens ligger på søke greia fra google..

Ååå jeg har lyst til og reise til USA, men det er ikke tema i denne nokså uinterresante blogg innlegg, jeg tipper dere ikke får noe spesielt ut av og lese bloggen min, og jeg tipper muligens at jeg driter meg ut og får folk til og le på en negativ måte..

Men når det er sagt står navnet Benedicte for å drite seg ut..

Okay det var jug, fordi navnet betyr den velsignende, og jeg er ekstremt fornøyd med navnet mitt, og har ikke planer om og bytte navn, men da jeg var over gjennomsnittlig interresert (kan vell kalle det en nokså innposliten fan) av Spice Girls, hadde jeg planer om og bytte navn til Victoria..

Å nå er jeg sjela glad jeg ikke gjorde det, for nå liker jeg ikke Victoria, altså ikke det at jeg missliker henne eller noe på noen som helst måte!! Men jeg bare liker henne ikke lenger, sånn er det bare med den saken, noen ganger liker man bare ikke alle mennesker, selvom man ikke har noe imot de, det er på en måte slik det bare er..

Konklusjonen av dette innlegget er - Ikke lesbart på noen som helst måte!!