tirsdag 24. januar 2012

Welcome to my world..

.. nei da, men her et bilde av meg

I dag har jeg hatt en del ærends, ikke det at dagen min er sånn typisk interessant i blogg sammenheng, hvor man gjerne forteller om diverse jobber, skole, prosjekt og diverse ting som opptar dem. Jeg sier bare - im just me - og jeg er kjempe happy for at livet mitt er slik det er, på tross av at muligens , kanskje kunne ting vært anderledes - men hey - jeg har ting og være takknemlig for jeg også : - D

Bloggen min, ihvertfall denne kan vell mer eller mindre defineres som en ganske så meningsløs og lite interessant hverdags blogg, altså dagene mine er nokså like.. men så varierer jo ting dessuten en ganske mye del, men det jeg da kan kalle og definere denne bloggen som er vell mer eller midre en offentlig slags dagbok, hvor jeg da skriver - blogger om ting som opptar meg den dagen eller whatever..

Så den er vell det den kan defineres som ?

Dagen i dag kan beskrives med et ord - trøtthet.. - jeg var så trøtt da jeg skulle stå opp i dag at dere ikke kan tro det.. nå skal jo dette være ganske lett og kunne stå opp mener jeg, med mindre man gjør som meg og legger seg klokken syv om morningen som er så utrolig typisk meg, da er man bare dømt til og ha dårlig tid da, sånn som i dag så kom jeg ti minutter for sent til en avtale, nå skal det sies at jeg nesten bestandig har dårlig tid og er alt for sent ute til ting jeg skal og må gjøre, men så kan jeg da komme med en ganske dårlig unnskyldning som faktisk stemmer, og det er at klokka mi har gått tom for batteri, så må fikses på, noe jeg er alt for lat til og prioriterer det minst, ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg bestandig glemmer og ta med klokka til steder hvor de selger klokker, som til eksempel urmaker.

Men da så finnes det noen tekniske dulpeditter som heter for mobiler, og de har da, ihvertfall alle de jeg har hatt, hatt klokke. Jeg vil tør og påstå alle har det!! Men uansett da, så slapp ikke jeg unna den unnskyldningen, men mindre da altså mobilen er tom for strøm (for de som også har iphone, vet dere nok at dette er en mobil som må lades gjerne hver dag..)

Men ellers da så kom jeg ikke mer enn ti minutter for sent, så gjorde visst ingenting, var forresten hos en lege hvis noen apsolutt lurer på det, eller da til spesielt interresserte.

Vi blogges i guess