fredag 27. januar 2012

Tom for ord..

... Plutselig blir jeg sittende der da og sletter innlegg jeg føler er alt for personlig, samtidg som jeg føler jeg deler en del personlig av meg selv hele tiden...

Hvis jeg skal være en klisje blogger, noe jeg forøvrig ikke vil være, men som jeg i dette tilfellet må være, ettersom jeg er fullstendig tom for ord..


men her er et illustrasjonsbilde av hva vi gjør nå...


Jeg og Hans Olav altså, men nå står forøvrig pizzaen i ovnen , hvis det var intressant for noen?




for og være enda mer klisje blogger så skal jeg fortelle hva ellers jeg har gjort i dag, (noe av det ihvertfall), selvom det er fint lite, men mye til meg og være..


jeg hadde besøk av mamma og  tanten min fra Romsdalen før i dag, - det har jeg forøvrig ikke noe illustrasjonsbilde på..

For dere som ikke er klar over Norsk lov, så vil det si at man ikke skal legge ut bilder av folk på nettet som ikke ønsker det eller ikke vet om det.. 

Noe som forøvrig har skjedd med meg fra år siden tilbake, noe jeg overhodet ikke vil ha på nettet hvor jeg danset på bordet på fest med kanin ører , en mini kjole som omtrent ikke dekket stompoen....





Okay nå jugde jeg så til de grader fordi at jeg har null tollereanse til alkohol og drikker ikke, ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg ikke kan..




Men over til det med bilder, jeg spurte ikke om jeg kunne ta bilder eller legge ut bilder på nettet, eller bloggen eller facebook i den nærsagt, fordi jeg rett og slett glemte det, og mamma hadde bakt en fantastisk god oreo kake, som jeg heller ikke har noe illustrasjons bilde på..


Okay det ligger to stykker igjen i kjøleskapet mitt til meg og Hans Olav til i kveld, men jeg orker ikke reise meg opp fra sofaen før pizzaen er ferdig for så og ta bilde, for så og laste det opp, for og sånn og legge det ut på internettet.. og dessuten har jeg tatt i en snus, ikke det at det har noe sammenheng...



Men en blogger har et visst ansvar, og det er og tilstadighet ta bilder, så her har dere et ilustrasjonsbilde av meg, da jeg prøvde og blogge fra min nåkså behagelig sofa!!




Men nå har jeg planer om og gå ned i vekt, for når jeg ser disse bildene av meg, blir jeg flau, rett og slett FLAU!!

Men det er ikke lett da folk vil jeg skal spise hele tiden, fordi sannheten er at jeg nesten ikke spiser, jeg spiser sjeldent frokost, og den eneste gangen jeg spiser er når det er middag, men da spiser jeg for lite, så for og få i meg den energyen jeg trenger per dag pleier jeg og drikke cola..


Det var uansett utrolig koselig og ha besøk av tanten min og mamma i dag, tanten min har ikke sett leiligheten, så det var fint hun fikk sett den og Pia og Pernille også

Jeg fikk forøvrig en gave jeg ble kjempe glad for : - D det var noen brikker som var nydelige jeg kan sette på bordet for og ha kopper og glass og sånt på, og så var det et hardanger bestikk fra Nina som jeg da samler på.



Koselig og se henne igjen, hun kom jo tross alt helt fra Romsdalen og er da søsteren til mamma.






Men nå er det pizza, vi snakkes