lørdag 28. januar 2012

Får prøve da..

.. Jeg føler at denne bloggen har blitt sykt personlig og veldig sånn en negativ blogg, men nå vil jeg tør og påstå da at jeg er over gjennomsnittlig bitter..akkurat som Gollum..

Her er et bilde av Gollum..

Eller kanskje mer som han her, eller jeg vet ikke om det er et hann kjønn eller hun kjønn fordi en hai kan jeg jo ikke vite det på, men har alltid tippet at de fleste haier er han kjønn..

Her er et bilde av en hai

oi SHIT nå får jeg ikke sove kom jeg på, men det får jeg jo ikke uansett, men jeg burde seriøst slutte og google sånne bilder, som fikk meg til og tenke på filmen shark attack som jeg så sammen med ei gammel venninne.. som vi satt der og var redde og hun skulle overnatte og greier..

Uansett så føler jeg kanskje at denne bloggen har kanskje blitt alt for personlig, jeg har kommet til et pungt i livet hvor jeg har endelig skjønt hvem jeg er som person og det irriterer meg grenseløst at jeg på en måte har vist en maske som en person som jeg trodde jeg var, men som jeg ikke har vært og ihvertfall ikke nå..

Tiden forandrer seg mye, og jeg har vokst noe sinnsykt på så kort tid, imorgen fyller jeg 25 år, og jeg både gruer meg og gleder meg på samme tid..




Egentlig er jeg ikke sånn super happy for at jeg har bursdag, faller seg liksom ikke på plass akkurat nå, men jeg gleder meg for det om !

Men det sier jo seg selv at bursdag var mye gøyere når man var mindre, når man vokser og blir voksen, så blir det sånn at det er som en helt vanlig dag, bortsett fra at man får gaver da, som man kanskje ikke får så mye av ellers..


Det blir noen bursdags feiringer, det blir det og det blir koselig utentvil, men nå skal ikke jeg være sånn klisje blogger som blogger om alt jeg gjør osv, det er ikke meg lenger på noen som helst måte, jeg virkelig hater alle de 20 eller hvor mange (aner ikke!) blogger jeg har hatt før hvor jeg da har som tema fashion, noe jeg overhodet ikke har peiling på, og det sier jo seg selv, man blir jo påvirket av alle blogger, vil jeg tør og påstå med meg selv isåfall, nå leser jeg ingen blogger, ikke har jeg verken ork eller energy til og gjøre det helt ærlig..

Men jeg skriver rett og slett fra hjertet, sånn hvordan jeg føler det der og da, jeg har mye tanker, mye følelser...

Så jeg vil prøve og tenke posetivt og ikke være en slags jalla sinna blogger.... men samtidig vil jeg ikke være en person som jeg var før (som jeg forøvrig kan ha en tendens til og være fortsatt på grunn av at det sitter igjen fra hvordan ting var før) og put on a face som jeg så fint kaller det..

Jeg får faktisk flere lesere nå når jeg er vilig til og åpne meg, men hvor vidt dere mener om meg aner jeg ikke, altså det skulle jo ikke forundre meg om dere faktisk satt der og lo og skrek av alle innleggene mine, fordi dere mener jeg er en eller annen person som dere hater eller what so ever, eller rett og slett mobber meg, eller gjør narr av meg..

Den tanken skremmer meg en smule.. men på grunn av at jeg har valgt og ikke ha kommentarfelt, aner jeg rett og slett ikke hvordan dere føler eller mener om meg, og nå synes jeg det egentlig er godt og ikke vite det også!!



Nå ble jo dette innlegget nokså personlig tross alt..


Så SNAKKES..