torsdag 26. januar 2012

Drømmer er rare..

Hvis jeg skulle fortalt om alt jeg drømmer om per natt, hadde det blitt en ganske så kjedelig blogg, noe den forøvrig er nå også.. tipper at de eneste som får noe utbytte av bloggen min er aliens, men aliens finnes ikke, så da er min teori at ingen gidder og bruke særlig tid på og lese bloggen min og finne den interessant...

Tenk dere at hvis jeg skulle fortalt om drømmene mine hadde det blitt som en actionfilm om sjakk, noe som da sier seg selv..

Nå fyller jeg snart 25 (på mandag) og i mine snart 25 år har jeg funnet ut at drømmer kan være virkelig rare og at mareitt kan være og oppfattes som nåkså ubehagelige...

En av mine største frykter er hai, nå skal det sies at jeg har frykt for det meste, dette gjelder også et stykk a4 ark eller bare noe så enkelt som og sitte på et venterom for et eller annet, la oss si legevakten, jeg har en stor skrekk og fobi for legevakten, til eksempel nå burde jeg apsolutt komme meg til legen, nå når jeg har av et underligvis funnet et stykk stor kul i nakken, jeg mener en stoooor kul.. og ingen leger er ledige før langt ut i februar, og derfor må jeg til legevakten, noe jeg nekter, fordi den fobien da.. derfor venter jeg, men nå skal det sies at jeg egentlig hadde en time forrige mandag klokken åtte om morningen, men den timen nektet jeg og ta, for på den tiden sover jeg som regel eller i den nærsagt har et maritt, og mareitt vil man egenlig bli vekket fra, men i dette tilfellet vil jeg heller ha et marritt enn og måtte stå opp ved syv tiden for og komme til legen klokken åtte.. fordi selvom leger ofte er forsinket så kan det hende at noen små sjeldne ganger kan de være i riktig tid, derfor er det alltid viktig og ta dette til betraktning..

Men over til frykten og hai, frykten om hai har jeg hatt siden jeg var liten, og jeg har alltid bestandig den samme drømmen som da jeg var liten om hai, eller det er egentlig et mareritt da dette oppfattes som nokså ubehagelig!!

Her er et bilde av en hai






men tross for min frykt for hai, ser jeg tilstadighet filmer eller dokumentarer om hai, og da blir jeg redd, og da får jeg enda mer mareritt..

Men nå hadde jeg ikke noe mer fornuftig og skrive..

Så snakkes etter jeg har drømt om hai, for nå når jeg så dette bildet begynte jeg og dagdrømme om hai, så da må jeg skrike litt..

Snakkes når jeg er ferdig med og skrike..