mandag 23. januar 2012

Fakta om meg

Ja tenkte da at jeg skulle fortelle litt om meg selv da : - D



Jeg blir 25 år nå 30 januar, neste mandag, jeg er forlovet med verdens beste gutt som jeg elsker overralt på jord <3 , og eier en leilighet i Gjøvik (skal vise bilder senere) - det er virkelig drømme leiligheten!!

Her bor det to Chinchillaer, Pia og Pernille


De har ikke bodd her så veldig lenge enda, kun et par uker eller noe, det som er, er at vi har hatt en chinchilla som het Ovas, men han var vi nødt til og avlive da han fikk en forferdelig alvorlig sykdom, men så ble han nesten 15 år da, så han ble veldig gammel, lever fortsatt i sorg.. kommer aldri til og glemme den lille rakkeren, men nå har Pia og Pernille kommet hit (Pernille til venstre og Pia til høyre)

De er så søte, kosete og snille!! <3 har blitt så utrolig glad i de!! de ble kjøpt hos oppdretter da dette er mest seriøst!!

Jeg har ei bestevenninne som heter Caroline, den jenta betyr så uffatelig mye for mye for meg og jeg føler jeg kan fortelle alt til henne og hun forstår!!


Ellers jobber jeg som gammeldags 50 talls husmor haha XD er nok og bedrive tiden med, og elsker det, er ikke flau av og fortelle at jeg er hjemmeværende, noen må være det også, sånn er det bare!

Leiligheten ble flyttet inn i , 19 desember 2011, og ble gjort klart på tre dager med og pynte til jul og sånt hihi..

Ellers er jeg en stoooor basketball fan, og det laget jeg holder med som jeg alltid har gjort på grunn av Jordan er selvfølgelig Chicago Bulls

Og selvfølgelig er jo så klart uten tvil min favoritt spiller Rose som spiller som nr 1

Min lidenskap for basket startet i ung alder da jeg ble plukket ut som en av de beste spillerne i klassen til og starte på et profft lag på hamar, men så ble dette alt for seriøst at jeg droppet det ut til fordel for venner, noe jeg angrer sterkt på den dag i dag, men har uansett interressen på plass og følger godt med på sesongen i NBA nå, til og med CBB (Collage Baksket ball) Har Espn kanaler som America HD osv, så jeg følger ivrig med og også på apps på scores osv hihi...

Ellers er det vell kanskje ikke så mye og fortelle i grunn, dette ble mer sånn litt av meg liksom hihi..

Vi snakkes mer senere