mandag 23. januar 2012

Ny uke - nye muligheter - ny start

Hei! Tenkte og gi denne blogg greia en sjangse, har tenkt på i dag, er dette virkelig det jeg vil? men nå har jeg kommet til konklusjonen at ja , blogging er det jeg vil gjøre, drive med!! Jeg elsker og blogge, det gir meg så utrolig masse, selvom jeg helt siden starten har fått omtrent bare stygge kommenatarer og at folk ønsker meg dø og oppretter blogger for og skrive stygge ting om meg, sende ut rykter om meg og i det hele tatt være kjempe slemme og stygge mot meg, helt ærlig skjønner jeg bare ikke hva jeg har gjort galt? jeg får det bare ikke helt til og stemme..

Men uansett så er hele blogg greia blitt ganske så tåpelig på grunn av hele den tåpelige nettmobbingen, synes det er fælt at så mange bloggere inkludert meg selv må oppleve det her, at folk bare sitter der anonymt og skriver så stygt og skulle til og med ønske jeg tok selvomord..

Jeg blir rett og slett helt sjokert, og tenkte at dette har bare ødelagt så utrolig mye for meg, men når det er sagt ønsker jeg ikke at haters rundt om i Norge skal dra meg ned i gjørma!! Jeg har en fantastisk forlovede, familie og venner og to chinchillaer som betyr alt for meg!!

Så for meg er det Det som betyr noe. Så på tross av all nettmobbingen og trusler, velger jeg og gjør det jeg trives med, og fortsette og blogge!

Men dere får ikke kommentert enda, venter en stund med det til ting roer seg ned litt : - D

Vi blogges