torsdag 26. januar 2012

Humør!!

Jeg kan fremstilles som emo på bloggen, og jeg er faktisk det til tider, eller vell ganske så ofte, og spesielt nå om dagen..

Men det som gir meg utrolig masse glede er og våkne til disse to!!

Og det gir meg så utrolig masse glede at dere kan ikke tro det!!

Spesielt ettersom de er ekstremt kosete!!




Også må jeg bare vise dere et utrolig søtt bilde jeg tok i sted!!


ÅÅ de smelter meg helt fullstendig at dere kan ikke tro det!!


Det er mye som gleder meg i hverdagen, også de små tingene.. Ting som jeg setter ekstremt stor pris på!!

Kommer ikke på noen eksempler akkurat nå.. fordi jeg er i sånn modus..


Og sånn modus..



Vet jeg viser dere de samme bildene om og om igjen , så nå skal jeg vise dere et annet bilde..

 Og det er når jeg er sikkelig, sikkelig glad, da ler jeg masse, som på dette bildet, som forøvrig er tatt hos mamma og pappa..

Når jeg er i emo modus, så har jeg noen bilder av det også..







Det ble visst ganske mange bilder det, men så vil jeg tør og påstå at humøret mitt svinger ganske mye fra dag til dag, så har også noen bilder fra det







Det ble visst en del bilder det også..

Når jeg er i emo humør, så pleier jeg ofte gå med solbriller..


Her er et illustrajons bilde av nettopp dette





Nå ligger jeg i senga og får ikke sove, det er en vanlig standard hos meg, det er bare sånn at jeg får ikke sove, og det er fordi jeg er en ekte natte vetaran.. hvis jeg kan kalle det på den måten da..

Det jeg vil frem til med dette innlegget, er at humøret mitt svinger sånn fra dag til dag.. jeg har ikke noe svar eller grunn på hvorfor det er slik, jeg vil tør og påstå at alle mennesker, individer og legmer har det på samme måte som meg.. humøet er bare slik og man trenger ikke ha noe spesiell grunn til at det er slik..




Ja også må jeg fortelle som jeg fortalte på twitter i dag (i går) follow me here så prøvde jeg ut oliver twist i dag da jeg kom frem til at det smakte som min egen avføring, så da gikk jeg over til snus igjen..

Dere kan følge meg på twitter for usakelige twitter updates, er koselig at jeg har fått flere followers, men jeg er ikke helt fornøyd enda, det gir mindre motivasjon da tallet er på 32, men hvis tallet blir på 666, som er nokså usansynlig, slutter jeg og twitre med en gang.. dette er et tall jeg virkelig hater, sånn at når jeg skulle handle som jeg handlet blant annet denne sminken (ser vi bortifra spillet og cden) på h&m for ikke så lenge siden, ble tallet 666, og da fikk jeg lyst og levere tilbake varene , men så fant jeg ut at jeg trengte sminken, så da måtte jeg jo beholde den da, selvom jeg kun likte mascaraen..


men så fant jeg visst ut nå at jeg hadde helt glemt at jeg også kjøpte to gensere..

Disse to..



her har jeg de på..



Jeg hater at jeg viser outfits og ting jeg har kjøpt på bloggen, men noen ganger må man være litt klisje, mens man egentlig hater det..




Noen ganger aner jeg ikke hva jeg skal blogge om, for noen ganger skriver jeg til krampa tar overhånd, mens andre ganger stokker ordene seg eller jeg blir bare sittende der og aner ikke hva jeg skal blogge om..


verken jeg eller mange eller kanskje alle får ikke noe utbytte av bloggen min og det jeg blogger om, ikke vet jeg heller, fordi jeg ikke har noe kommentarfelt..



Kanskje liksågreit da jeg somregel ikke får en eneste posetiv kommentar..


Nå fikk jeg for eksempel ikke noe mer og blogge om, så da snakkes vi senere vil jeg tro...





Natta!!